Learn English with English, baby!

Join for FREE!

Social_nav_masthead_logged_in

Find Friends

My Videos

مراکز خرید وان ترکیه

به گزارش سفر باتو وان یکی از شهرهای توریستی ترکیه با زیبایی های تاریخی و طبیعی است. علاوه بر این جاذبه ها، مراکز خرید بزرگی نیز وجود دارد که هنوز مورد استفاده اهالی و گردشگران منطقه خاجی و خداد قرار نگرفته است. توجه داشته باشید که اکثر برندهای فعال در دو شهر بزرگ ترکیه عمدتا آنتالیا و استانبول در حال حاضر هستند. پس اگر قصد خرید در ترکیه را دارید می توانید به جای آنتالیا و زاهد زاهد از شهر زیبای وان دیدن کنید. وان برای مراکز خرید بزرگ و کوچک است، پس قبل از سفر با این مراکز خرید آشنا شوید. پس بد نیست بدانید که می توانید وان با هر سلیقه ای خریداری کنید، زیرا در این شهر زیبا می توانید از مکان های سنتی و تاریخی نیز دیدن کنید. بازارها و همچنین پاساژهای جدید شیک و مدرن. در وان، میه محصولات مختلفی مانند قالیچه، جوراب، ظروف غذا، لباس های دیزاینر، غذا می خواهد. برای اطلاع از قیمت تور وان با قطار با ما همراه باشید

معروف ترین مراکز خرید

تعداد مراکز خرید در وان بسیار زیاد است. اما برخی از آنها بیشتر برای گردشگران داخلی و خارجی شناخته شده است. اینها عبارتند از Van AVM، Turkuaz AVM، Aydın Perihan Merkez Merkez، Atayos Silver، Apple Store و Hummel. Hummel)، کیف مورکس یک نفر، فالوورهای عروسی Blue Dreams، Adidas، Kotteks و غیره. در اینجا نام برخی از مراکز خرید وان از جمله بازارهای قدیمی و کراس اوورهای جدید آورده شده است و توضیح مختصری در مورد هر کدام ارائه شده است.

بازار قدیمی وان

در این بازار که دو خیابان «کاظم کارابکر» و «جمهوری» وجود دارد، اجناس را می توان با شاهین علامت گذاری کرد. در اینجا می توانید محصولات مختلف اروپایی و آمریکایی را مشاهده کنید. از نمایندگی هایی که در بازارهای قدیمی می توانید مشاهده کنید می توان به برندهایی مانند آدیداس، نایک ساوا تو نایک سوک تو جی نایک اشاره کرد.

یک EVM

مرکز خرید Van AVM یکی از معروف ترین مراکز خرید وان است. داشتن یک فروشگاه در این مرکز خرید حتی برای نام های بزرگ دنیا نیز دشوار است. AVM مخفف "Alis Data Center" است. در این مرکز خرید همه چیز پیدا می شود و در حین بازدید از آن می توانید خریدی خوشایند داشته باشید. مرکز یک ساختمان مستطیل شکل سفید است که در سرهات محلسی واقع شده است. این مرکز خرید در تمام طول سال به جز روز ملی ترکیه و روز کودک از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز است. توصیه می شود با رفتن به وان تور EVM AVM را از دست ندهید. تعداد برندهای معروف فعال در مرکز خرید One EVM به حدود 90 می رسد. در اینجا Alsivikiki, Flow, Cotton, Panty, De Facto, Pierre Cardin Khedi, Pierre Cardin st. انواع پوشاک مردانه را می توانید با برندهایی مانند. این در حالی است که در بخشی از مرکز خرید لوازم خانگی با قیمت مناسب به فروش می رسد. شاید تنها نقطه ضعف AVM VAN دور بودن آن از هتل های وان باشد و تاکسی ها تنها در این مسیر هستند.

فیروزه ای وی ام

مرکز خرید فیروزه یک مرکز خرید سنتی است که از ساعت 8:30 صبح تا 12:30 بعد از ظهر باز است. در اینجا تعدادی از معروف ترین برندهای لباس در جهان را معرفی می کنیم. Turquoise EVM همچنین یکی از بهترین مراکز خرید در مرکز شهر است. در اینجا می توانید به راحتی هر آنچه را که به عنوان سوغات نیاز دارید پیدا کنید. از طرفی می توانید در کافه بنشینید و قهوه ترک بخورید. علاوه بر این، این مجموعه دارای یک آمفی تئاتر است.

درباره سفر ترکیه

به راهنمای ما برای سفر به ترکیه خوش آمدید. ترکیه مکانی به اندازه مردمش متنوع است. در هیاهوی شهری یکی از بزرگ‌ترین شهرهای زمین، استانبول، گم شوید یا در منطقه آناتولی شرقی در شهرهایی با وسایل نقلیه بسیار کمتر، اما از قضا نام‌هایی مانند وان و ماشین‌ها داشته باشید.

راه معروف لیکیا را پیاده‌روی کنید یا بر فراز دودکش‌های پری کاپادوکیه ماورایی اوج بگیرید. ترکیه سفری آسان، خوش‌آمد و لذت بخش است.

به نظر می رسد هر چه در این کشور به سمت شرق پیش می روید، از گردشگری معمولی دورتر می شوید و مردم محلی بیشتر مجذوب حضور شما می شوند. ترکیه مکانی است که تمام امکانات رفاهی سفر را دارد، اما در عین حال به شما این احساس را می دهد که آن مکان را برای خودتان کشف کرده اید.

از مسیر شکسته خارج شوید. قسمت کمتر بازدید شده ترکیه را پیدا کنید. شما ناامید نخواهید شد.

در این صفحه راهنمای سفر به ترکیه، ما همه مفیدترین اطلاعات وبلاگ خود را در مورد سفر به ترکیه و همچنین دلایلی که باید به ترکیه بروید و بهترین زمان برای بازدید را درج کرده ایم.

Info

25


Location

Iran, Islamic Republic Of